26 Ocak 2010 Salı

dünün ardından

yakınlarıma oldukça yüksek sesle dile getirip her fırsatta her konuştuğumun gözüne soktuğum gibi dün doğum günümdü .. herşeyden önce beni yalnız bırakmayıp ,, hatrımı sayıp kutlayan herkese inanılmaz teşekkr ederim.. hayat sizlerle çok güzel ..

bunun dışında sarılıp öpmelerimin , teşekkürlerimin yetmediği 2 insan var ki .. kelimeler kifayetsiz dostluklarının değerini ifadede .. kendimi bildim bileli yanımda oldukları gibi kendimi unutana kadar da yanımda olmaları tek dileğim .. her hazırlığı huysuzluğumla bozsam da onlar yinede bi b planına sahip olup bana ragmen güzel şeyler hazırlıyorlar bana ..

e tabi doğum günü ,, süpriz olurda hedie olmaz mı .. bu yıl en değerli hediyem sizin hayatımda olmanızdı .. paylaşabildiğimiz kadar vardık ,, ve biz herşeyden çoktuk ..

ve babam .. her baba gibi olan , hani yaşlandıkça ince düşünce yok olur ya erkeklerde ,, işte en büyük örneklerinden olan babam .. yıllarca ters düştüğüm ,, küsüp upuzun süreler konuşmadığım babam .. elinde minicik bi kutuyla geldi .. benim küçükken her gece içtiğim ,, o olmadan uyuyamadığım minik meyve sularından .. hemde en sevdiğimden .. sen bunsuz yapamazdın dedi .. büyüdün ama aynısın gözümde ,, minicik kızımsın .. birden koptum herşeyden .. belki bi 20 yıl öncesine döndüm bi an için .. ne çok seviyormuşum birden tekrar idrak ettim .. insan en yakınındakinin kıymetini en çabuk unuturmuş ya .. bi an ne kadar sevdiğim ne kadar değerli olduğunu anladım .. o yaşlanıp ben büyüdükçe anlıyoruz sanırım birbirimizin değerini ..

baktım .. baktım .. sonra şükrettim ..

hani bi laf varya beyaz atlı prensimi bulsam da babam hep kral kalıcak diye .. hissettim ki öyle olucak ..

eylül'09

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder